Klacht: Bezorging

op 16 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verhuist van ommen 8148PB (17)
naar alkmaar 1823CN (313)
mijn post met het goeie adres word teruggestuurd
Post uit Canada niet ontvangen
abonnementen ontvang ik ook niet

Gewenste Oplossing:

als ik mijn post weer normaal ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Bril, Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs verhuisd bent. Op uw nieuwe adres ontvangt u echter geen post. Dit is natuurlijk erg vervelend, en wil u daarom graag helpen. Kunt u de klacht wat verder toelichten? Heeft u gebruik gemaakt van de verhuisservice? Ontvangt u helemaal geen post op het nieuwe adres? Van welke afzender komt de post die u niet ontvangt? Is het verstuurd via PostNL? Graag hoor ik nog van u deze aanvullende informatie zodat we er nader naar kunnen kijken. Met vriendelijke groeten, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Bril, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bril,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door annybril