Klacht: Bezorging

op 16 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

verhuist van ommen 8148PB (17)
naar alkmaar 1823CN (313)
mijn post met het goeie adres word teruggestuurd
Post uit Canada niet ontvangen
abonnementen ontvang ik ook niet

als ik mijn post weer normaal ontvang.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Bril, Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs verhuisd bent. Op uw nieuwe adres ontvangt u echter geen post. Dit is natuurlijk erg vervelend, en wil u daarom graag helpen. Kunt u de klacht wat verder toelichten? Heeft u gebruik gemaakt van de verhuisservice? Ontvangt u helemaal geen post op het nieuwe adres? Van welke afzender komt de post die u niet ontvangt? Is het verstuurd via PostNL? Graag hoor ik nog van u deze aanvullende informatie zodat we er nader naar kunnen kijken. Met vriendelijke groeten, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Bril, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:48 geantwoord

Geachte mevrouw Bril,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door annybril