Klacht: Bezorging

op 22 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Ik heb online een product gekocht want met DHL geleverd zou worden. ik heb direct DHL gebeld voor dat het pakket bij hun aan kwam om mijn voorkeur qua levertijd aan te geven, dit was geen probleem en konden ze rekening mee houden. Maar mijn product werd tussen hele andere tijd geleverd. Ook had ik aangegeven dan mocht ik er niet zijn het bij mij buren af te leveren, dit gebeurde ook niet!! ik belde de klantenservice en die vertelde mij dood leuk dat de bezorger niet verplicht is om bij de buren te proberen dat ligt er maar net aan wie er bezorgd? nou dat vond ik heel apart. Er lag een briefje in mijn bus dat het de volgende dag weer geprobeerd zou worden, was geen tijd aangevinkt dus dit was maar gokken, ik had een briefje op mijn voordeur geplakt met koeie letters : LEVEREN BIJ DE BUREN! nou ik kom thuis en wat denk je weer geen pakketje, ben pols hoogte gaan nemen bij me buren en die waren gewoon thuis rond dat tijdstip van bezorgen, al met al wat een slecht bezorgservice.

Graag wil ik mijn pakket ontvangen uiteraard waar ik al HEEL lang op wacht nu. En ik wens mijn bezorgkosten retour die ik heb betaald bijna 5 euro.. voor welke service?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juli 2016 om 12:50 geantwoord

Beste mevrouw Worst,

Wij streven er inderdaad naar om binnen de aangegeven tijd te leveren. Het kan voorkomen dat dit door bepaalde redenen op dat moment niet behaald kan worden. Toch vind het erg vervelend voor u dat het ook niet is gelukt om bij buren te leveren.

Ik zou graag willen nagaan waarom dit niet is gedaan. Hiervoor het ik uw traceernummer nodig.

Voor het claimen van de bezorgkosten moet ik u doorverwijzen naar de afzender. Aan hen heeft u deze kosten betaald. Onze klant kan dit uiteindelijke verhalen bij DHL.

Manon.

Alle klachten die gemeld zijn door Lionaw