Klacht: bezorging

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben vandaag de hele dag thuisgebleven omdat er tussen 9.00 en 18.00 een bestelling geleverd zou worden. Om 18.15 heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd of ze me niet vergeten waren. Antwoord was dat het erg druk was, maar dat de bestuurders door zouden rijden en dat mijn bestelling alsnog vandaag geleverd zou worden. Het is inmiddels bijna 20.45, niet alleen niets geleverd, maar ook is de status van mijn bestelling online veranderd in ‘geadresseerde was niet thuis’. WAT NOU GEADRESSEERDE WAS NIET THUIS! GEADRESSEERDE IS DE HELE DAG THUISGEBLEVEN!!!

Levering volgens afspraak binnen een vriendelijker tijdframe dan 'tussen 9.00 en 18.00'. EN ZICH DAARAAN HOUDEN!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:07 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door mjnitalessy