Klacht: bezorging

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag de hele dag thuisgebleven omdat er tussen 9.00 en 18.00 een bestelling geleverd zou worden. Om 18.15 heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd of ze me niet vergeten waren. Antwoord was dat het erg druk was, maar dat de bestuurders door zouden rijden en dat mijn bestelling alsnog vandaag geleverd zou worden. Het is inmiddels bijna 20.45, niet alleen niets geleverd, maar ook is de status van mijn bestelling online veranderd in ‘geadresseerde was niet thuis’. WAT NOU GEADRESSEERDE WAS NIET THUIS! GEADRESSEERDE IS DE HELE DAG THUISGEBLEVEN!!!

Gewenste Oplossing:

Levering volgens afspraak binnen een vriendelijker tijdframe dan 'tussen 9.00 en 18.00'. EN ZICH DAARAAN HOUDEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door mjnitalessy