Klacht: Bezorging

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bakker,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben op 17 juni problemen gehad met het drukken van De Telegraaf. Hierom hebben veel mensen De Telegraaf, laat of helemaal niet ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Tevens kunt u ook digitaal De Telegraaf lezen. Dit is in plaats van nabezorging gekomen. Hiervoor heeft u al een account, maar mocht u toch nog vragen hebben hierover, dan horen wij dat graag. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Bakker