Klacht: bezorging

op 15 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bouman van Weelde,

Bedankt voor het bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen op 15 juni 2016.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen hierover met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dan dit niet nogmaals voorkomt. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet. Wij kunnen de krant niet nabezorgen.

Wij gaan ervan uit dat dit een eenmalig incident was.

Wij wensen u nog een prettige dag toe.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door carryboumanvanweelde@casema.nl