Klacht: Bezorging

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb enige tijd geleden mijn adres wijziging door gegeven, hierna is de krant enige malen netjes bezogd op mijn nieuwe adres, Diligencehof 36, 1445MS Purmerend, tot afgelopen zaterdag vanaf die tijd geen krant meer ontvangen, na een telefoontje met de klachtenlijn krijg ik te horen dat mijn abonnement met een dag verlengd wordt, maar hiermee ontvang ik geen krant, hoop dat dit spoedig goed komt en na jarenlang abonnee te zijn geweest mijn abonnement niet hoef op te zegge.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juni 2016 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Castenmiller,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u sinds afgelopen zaterdag de krant niet ontvangen heeft op het nieuwe adres.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij wederom een melding gemaakt bij de bezorgdienst betreft u klachten. Wij gaan er daarom vanuit dat vanaf heden de krant weer dagelijks bij u bezorgt wordt, zodat u de krant elke ochtend weer met plezier kunt lezen.

Wij hebben u getracht te bellen om dit telefonisch met u te bespreken, maar helaas kregen wij geen gehoor.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Hermanus 1953