Klacht: bezorging

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Deremaux,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u De Telegraaf niet heeft ontvangen. Wij zien dat uw abonnement gestopt is op 13 juni 2016 en uw nieuwe abonnement ingaat op 17 juni 2016. Wij hebben de vrouw per post nagestuurd. Deze zult u in de loop van de week ontvangen. Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door silleke1957@hotmail.com