Klacht: Bezorging

op 04 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen zou tussen 10 en 12 uur een pakket afgeleverd worden.
Toen werd het later .kijk ik net weer word het opeens morgen.zit ik daarvoor de hele dag thuis te wachten.
Hij is gewoon vergeten te bezorgen hij reed om 10 uur door de straat.
Track en trace code 3 stlmk010760430.
2weken een aangetekende brief verstuurd was ook al 4 dagen onder weg.
Service is de laatste tijd ver te zoeken.
Hoop snel een reactie te krijgen.
Met vriendelijke groet.
BJ Montagne

Gewenste Oplossing:

Als er op tijd bezorgd wordt.
Brieven zijn soms ook 7 dagen onderweg.
Veel verschillende postbezorgers in onze wijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2016 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Montagne,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het bezorgmoment van uw pakket veranderde in een dag later en dat een aangetekende brief 4 dagen onderweg is geweest. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend moet zijn. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb de code voor u nagekeken en ik zie dat uw pakket de 29e helaas vertraging had opgelopen en daarom niet onderweg is geweest met de bezorger. Mijn excuses voor de verwarring! Gelukkig zie ik dat het pakket de volgende dag is afgeleverd.

We streven er naar om pakketten en aangetekende brieven binnen een dag te bezorgen, echter is het mogelijk dat deze er langer over doen. Mijn excuses dat uw aangetekende brief er ook iets langer over heeft gedaan.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bj Montagne