Klacht: Bezorging

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje vandaag aangeboden bezorger kreeg geen gehoor,omdat de bel uitstond!
Omdat ik lag te slapen ivm met Nachtdienst!
Toen er dus niemand aan de deur kwam ging hij eerst kloppen en toen heel hard rammen op de deur ik schrok me naar! .Terwijler al een kaartje in de bus lag van : we hebben je gemist!
Ik heb hem nog net kunnen roepen en hem er op aangesproken waarop hij mijns aanzien brutaal op reageerde.

Gewenste Oplossing:

Gewoon kaartje in de bus!!!!!! En niet zoveel herrie maken er zijn ook mensen die nachtdienst draaien en overdag dus moeten slapen

Bvd ria kooiij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dat stelt ons in staat om onze dienstverlening verbeteren.Wij zullen melding maken van uw klacht bij het uitleverdepot van uw regio. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger(s) aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor alle ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaverblad