Klacht: bezorging

op 26 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorging volgens internet op 12 augustus tussen 17:00 en 19:00. PostNl komt langs om ongeveer 13:00.

Vervolgens meldt postnl op het papieren kaartje in de bus dat ze morgen langskomen, zonder melding van tijd.
Ik kan de bezorgtijd niet zomaar wijzigen naar virjdag want dan moet ik een account aanmaken. Volstrekt overbodig om een account aan te maken, postnl eist dit om cemmericele redenen en dat is laakbaar.

Gewenste Oplossing:

Pakket KG 18888278 op vrijdag 14 augustus tussen 17:00 en 19:00 bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Poppel,

Dank voor uw reactie. Ik heb nogmaals uw KG-code proberen uit te lezen, maar helaas zonder resultaat. Ook op uw adres kan ik, op 14 augustus, geen zending vinden. Ik wil u vragen uw code te controleren bij de afzender.

Zoals mijn collega al aangaf zijn tijdvakken indicatief. Door situaties onderweg kan de daadwerkelijke aflevering verschillen van het aangegeven tijdvak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wil u, om uw melding snel te kunnen afhandelen, vragen contact op te nemen via een van de kanalen op postnl.nl/klantenservice. Via deze weg kunnen wij u direct, zowel telefonisch als via de chat, of binnen een uur, via sociale media, antwoord geven op uw vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door OntevredenPostNL