Klacht: Bezorgers leveren geen pakketje af en ook geen briefje

op 06 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde via Bol.com een pakket laten bezorgen van zo’n 11kg. Ik selecteerde hierbij avondlevering, en werd hiervoor een extra toeslag in rekening gebracht. De eerste avond van mijn bestelling krijg ik rond 20.00 bericht dat er een bezorger was langs geweest, maar ik had geen bel gehoord. Er was ook niks achtergelaten in de brievenbus. De tweede avond hetzelfde verhaal, behalve dan dat ik het bericht pas om 22:20 kreeg. Wat is hier aan de hand? Ook is er nu al twee keer gezegd dat het de tweede bezorging wordt. (zie toegevoegde pgn) Gecombineerd met geen niet-thuis code kan ik het dus niet ergens anders laten bezorgen nu! Ik wil hierbij een klacht indienen namens de gebrekkige bezorging.

Gewenste Oplossing:

Ik eis dat ik het bedrag dat ik voor de avondlevering heb betaald van 0.99 EUR terugestort krijg op mijn rekening aangezien ik genoodzaakt ben het pakket bij een winkel op te halen. Het gaat ook nog om een pakket van 420 euro. De bezorgers die hier verantwoordelijk voor zijn zouden moeten aangesproken worden op dit gedrag. Ook wil ik mijn pakketje zsm naar een ophaalpunt in mijn buurt gestuurd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Konings,

Uit uw bericht begrijp ik dat u extra heeft betaald voor avondbezorging maar dat de bezorger vervolgens niet heeft aangebeld. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Ik zie dat u via onze klantenservice reeds een klacht heeft doorgegeven. Dit is door de leidinggevende met de bezorger besproken zodat het niet weer voorkomt. De extra kosten voor avondbezorging heeft u betaald aan de afzender, ik verwijs u dan ook door naar de afzender voor een vergoeding van deze kosten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rogier_konings
x