Klacht: Bezorgers erg ongeduldig

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond overkwam het me weer, ik heb geen tijd om naar de deur te lopen of de bezorger heeft al -tig keer aangebeld of tegen het raam naast deur staan bonzen. Als dit niet snel genoeg gaat bonzen tegen onze voorruiten. Ook vanavond weer. Dit overkomt ons heel vaak en ook buren klagen enorm over jullie ongeduldige bezorgers. Toen ik aangaf dat ik niet sneller kon, kreeg ik te horen dat hij verder moest. Ik heb toen aangegeven dat ik de pakketbezorgers helemaal beu ben vanwege hun ongeduld en als hij geen geduld op kon brengen hij maar een andere baan moest gaan zoeken.

Vanavond zijn bij ons twee pakketten bezorgd met de barcodes:3SYZTS001168424 en RX586519955ch.

Toen ik de bezorgen naar zijn naam vroeg en van welke firma hij was, gaf hij aan dat hij zeker niet van plan was om dit te vertellen.

Gewenste Oplossing:

Geduld en niet meteen -tig keer aanbellen en tegen de ramen bonzen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 18:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Wijse,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de bezorger erg ongeduldig is bij het afleveren van uw pakketten en op de ramen bonst als het niet snel genoeg gaat. Ik kan me voorstellen dat u hier niet op zit te wachten, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Uw klacht hebt ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij/zij zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken. De leidinggevende handelt dit verder ook af en zal indien nodig passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet heeft ontvangen dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door eku