Klacht: Bezorgers doen alsof ik niet thuis ben.

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag heb ik de hele middag zitten wachten op een pakketje die tussen 14:30 en 17:15 zou worden bezorgd. Na ruim 3 uur te laat stond er eindelijk een bus voor de deur. Ik dacht: “die is binnen”, maar na 5 minuten reden ze er gewoon vandoor. Tegelijkertijd kreeg ik een melding van de app dat ze mij gemist hadden… Blijkbaar had de bezorger er geen zin meer in.

Te laat komen doen we allemaal wel eens, maar om op deze manier met je klanten om te gaan is gewoon volledig respectloos. Dit soort mensen moet je niet in dienst nemen, je brengt jezelf ermee de ondergang in. Op deze manier wordt het een hopeloos bedrijf…

PostNL moet zijn afspraken nakomen en duidelijker communiceren. Geen mensen in dienst nemen die dit soort gedrag vertonen. Een groot bedrijf als PostNL moet gewoon goede diensten verlenen, vooral voor deze hoge tarieven

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer Van der Plas, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was terwijl u wel aanwezig was. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. U heeft helemaal gelijk dat dit niet de juiste manier is om met klanten om te gaan. Daarom wil ik hier graag een klacht voor aanmaken zodat dit met de bezorger wordt besproken. Daarvoor heb ik nog wel wat informatie nodig. Zou u de track en trace code van de zending willen sturen? Heeft u een briefje in uw brievenbus ontvangen? Werkt uw deurbel naar behoren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van der Plas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 februari 2018 om 09:13 geantwoord

Geachte heer van der Plas,