Klacht: Bezorgers bellen niet aan en gooien klakkeloos Niet thuis briefje in de brievenbus. Tot 2x toe was ik gewoon thuis !!!

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De (2) getinte bezorgers die in Noordgouwe bezorgen graag op hun gedrag aanspreken… nu moet ik er weer 2x 7 km voor rijden!

- Vergoeding voor reiskosten 2x 7,6 km en reistijd (half uur). Noordgouwe - Zierikzee.
- De bezorgers berispen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2018 om 14:27 geantwoord

Geachte heer mevrouw Nelisse,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig te horen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is niet netjes dat de bezorger gelijk een briefje bij u in de brievenbus heeft gedaan zonder aan te bellen. Dit is niet volgens de procedure.

Ik zie dat u hier ook een klacht over heeft laten registreren. Deze is doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die gaat dit verder oppakken om ervoor te zorgen dat dit niet weer zal gebeuren.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 september 2018 om 23:51 geantwoord

Nee niet akkoord...
Ik vroeg om een vergoeding.
De laatste tijd is het bagger met bezorgen.
Tot een jaar geleden was het prima toen de bezorger met het zwarte haar nog bij ons bezorgde. Die bezorgd nu in een ander deel van Schouwen Duiveland.
Dit is dus niet de eerste slechte ervaring. Helaas eerdere slechte ervaringen niet gemeld.
Vandaag zelf het pakket opgehaald en heel erg beschadigd !!!! Er zit een detector in van twv 1900,- !!!. Wordt vervolgd dus....

Alle klachten die gemeld zijn door Stef Nelisse