Klacht: Bezorgers

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Riele, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat de postbezorging in uw gebied niet juist verloopt. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Ik wil een melding uitzetten naar het depot zodat de betrokken postbezorger hierop wordt aangesproken. Om dit te kunnen doen, zou ik graag een aantal vragen beantwoord willen hebben: - Kunt u aangeven voor welk adres de post bestemd is? - Zijn de poststukken voorzien van een PostNL-logo? - Wanneer heeft dit plaatsgevonden? Zodra we een antwoord hebben ontvangen op deze vragen zullen we uw melding registreren en u informeren over verdere klachtafhandeling. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

3 maanden geleden - 8017KM 4 , ja, verspreid over de afgelopen 2 jaar

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Riele, Vriendelijk bedankt voor de informatie. Echter is het voor ons niet mogelijk om het verzendtraject over een periode van 2 jaar te controleren en kunnen we efficient te werk als we een specifieke datum hebben. Kunt u ons voorzien van de laatste datum waarop dit is misgegaan? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Iets23453344

3 maanden geleden - Leg je postbodes gewoon uit dat post voor nummer 4 bij 4 moet, 6 bij 6 en 8 bij 8. Niet 4, 6 en 8 bij 4. Hoe moeilijk is dat?

Reactie van de melder van de klacht Iets23453344

3 maanden geleden - Oh en afgelopen dinsdag als je het echt wil weten. Vraag je collega's die facebook messenger bijhouden maar.

Heeft op 07 september 2018 om 20:49 geantwoord

Geachte heermevrouw Riele,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb even gekeken en ik zie dat er inderdaad al een klacht is ingediend via Facebook. Via de klacht gaat gekeken worden wat er precies fout gaat en, indien nodig, wordt de bezorger aangesproken om dit in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses voor alle ongemak!

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Iets23453344