Klacht: Bezorger zet zelf handtekening voor aangetekend pakket

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorgers van postnl zetten zelf handtekening voor een aangetekend pakket. Want op de dag van de bezorging was ik namelijk aan het werk en dit kunnen meerdere mensen bewijzen. Dus kan ik niet thuis geweest zijn en ik woon alleen dus kanders er niemand open gemaakt hebben voor de postbode. Dus ga mijn verloren aangetekend pakket eens als verloren registreren en vergoed de warden hier van

Als dit opgelost is en ik een vergoeding krijg hier voor. Ik heb het bewijs hier liggen kan ook naar een advocaat gaan hoor zeg het maar geen probleem heb dit er graag voor over maar dan word het wel veel duurder voor jullie omdat ik dan alle gemaakt kosten op jullie ga verhalen

PS ik heb al meer dan 100 mensen achter mij staan die mee doen met de rechtzaak als het zo ver moet. Ik hoop dat jullie nu eens mee gaan werken want dit maakt het steede makkelijk voor mij om de rechtzaak te winnen die lozen beloven van jullie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Prevos, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat uw aangetekende pakket is afgeleverd op een moment dat u niet aanwezig was. Ik begrijp dat u hier graag een oplossing voor wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace code van het betreffende pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Themajortwiz

3 maanden geleden - Maar zeker hier de verzend code RN340083735GB. Hier is al melding van gemaakt hoor maar heb het idee dat jullie gewoon niet willen helpen als ik vraag voor een officiël document waar in jullie toegeven dat de fout bij jullie licht zo dat ik mijn pakket vergoed kan krijgen is dit nu zo moeilijk om te begrijpen wat een officiël document is waar in jullie toe geven dat er iets fout gegaan is bij de bezorging en dat jullie dit verzendcode als vermist registreren en dit dan daadwerkelijk ook doen want dit zouden jullie al lang gedaan hebben volgens een email van jullie maar dit is ook nog steeds niet gebeurd hoor heb dit al door een bekende laten nakijken om dat die bij jullie werk en dit dus voor mij kon nakijken Ga er eens verder me ander doe ik het maar dan zijn de gevolgen voor jullie zelf. Ik moest jullie van de advocaat 10 werkdagen de tijd geven dus als je dit wil verkomen ga je werk eens doen en zeg tegen je collega's dat als je iets zegt en dit zwart op wit zet en het ook nog per email toe stuurd die iemand dit ook moet doen Belofte maakt schuld Mvg BJHJ PREVOS

Heeft op 13 september 2018 om 18:50 geantwoord

Geachte heer Prevos,

bedankt voor de gevraagde informatie.

In mijn systeem zie ik dat er inderdaad eerder een melding is gemaakt voor dit pakket. In de email die hierover is gestuurd door de onderzoeksafdeling staat dat uw pakket nu als 'vermist' staat geregistreerd.

Wij kunnen verder helaas niks doen, aangezien het pakket volgens onze gegevens wel op het bezorgadres is geleverd.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u met de afzender een passende oplossing kunt vinden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 07:43 geantwoord

Nooit een email gekregen. Maar goed postnl liegt ja graag bewijs heb ik hier vanders hoor

Alle klachten die gemeld zijn door Themajortwiz