Klacht: bezorger zet bus bij flat stapt uit en doet briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was terwijl ik wel thuis was hij heeft niet eens aangebeld!

lara van Corler op 29 november 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag.
Ik klaag al 3 en half jaar over de zelfde bezorger en er is nog steeds geen verbetering niks veranderd!

Mijn klacht ik zou vandaag een pakket van kruitvat bezorgd krijgen
de bezorger stopte bij de flat en zag dat de bezorger uit stapt en briefjes bij iedereen in de brievenbus stopte en er daarna vandoor ging! hij heeft niet eens aangebeld en er zat een briefje in mijn brievenbus en ook bij andere bewoners dat we niet thuis waren!
Ik was wel thuis! ik ben dan ook woedend!
IK BETAAL BEZORG KOSTEN 4. EURO! EN DE BEZORGER HEEFT ME PAKKET NIET GELEVERD INPLAATS DAARVAN ONTRECHT BRIEFJE IN DE BRIEVENBUS GEDAAN DAT IK NIET THUIS WAS TERWIJIL IK WEL THUIS WAS!

track en trace code 3SDMDN012460597 en niet thuis code KG85956701

mijn pakket in ontrecht naar pick up point gebracht de bezorger was te lui om mijn pakket normaal te bezorgen! zonder enige aanleiding briefje in de brievenbus niet thuis zonder aan te bellen! hij stapte uit zijn bus briefje en weg was de bezorger!
Mijn klachten zijn in 3 jaar tijd nooit serieus genomen en ook nooit opgelost geweest! elke keer krijg ik te horen dat de bezorger zich niet kan vinden in mijn klachten dat post.nl er niks aan gaat doen!
ik zou denken dat er na3 jaar klagen toch eens een lampje gaat branden bij post.nl en er eens flinke maat regels worden genomen op deze bezorger! hij levert pakjes niet aan de deur af hij weigert ze te bezorgen en doet briefje in de brievenbus niet thuis! ik ben woedend en ook dat jullie me klacht elke keer op opgelost zetten terwijl in 3 jaar tijd de klachten nooit opgelost zijn geweest en jullie nemen me niet serieus! deze bezorger kan gewoon door gaan met pakjes niet te bezorgen maar ze onterecht naar pick up point te brengen en te liegen dat ik niet thuis was terwijl ik wel thuis was en ook niet aan bellen na jaar klagen en deze praktijken ben ik het nu meer dan zat!

Gewenste Oplossing:

Dat deze bezorger wordt ontslagen!
Dat deze bezorger wordt aangesproken en er flinke maatregels op hem worden genomen!
dat post.nl na 3 jaar klagen nu eens serieus wat aan de klachten gaat doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u opnieuw een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Tot mijn grote spijt is dit niet gelukt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - datum waarop wij u telefonisch kunnen bereiken; - tijdsvenster waarin wij u telefonisch kunnen bereiken. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht lara van Corler

1 maand geleden - Graag mijn bellen in de ochtend rond 10 uur10.30 tot20.00 ben ik te bereiken zou het beste uitkomen voor mij. ik ben elke dag bereikbaar! als het goed is hebben jullie mijn telefoon nummer! ook ben ik vandaag bereikbaar! uw kunt mijn maandag tot zondag gewoon bellen dus 26 27 28 29 30 november kunt u mij bellen ook 1,2,3,4,5,6, alle dag december kunt u mij bellen

PostNL

Heeft op 29 november 2021 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik aangegeven dat ik het erg kwalijk vind dat er desondanks uw eerdere klachten, nog steeds een hoop fout gaat bij de bezorging van uw pakketten. Daarom heb ik uw klacht dit keer doorgestuurd naar onze onderzoeksafdeling. De behandelend collega neemt binnenkort contact met u op om de uitkomst aan u terug te koppelen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak en ik hoop oprecht dat deze klacht het probleem nu voorgoed oplost.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

lara van Corler

Heeft op 03 december 2021 om 23:13 geantwoord

ik heb helemaal niks gehoord over het onderzoek ben ook niet gebeld zoals mij was beloofd!

Alle klachten die gemeld zijn door lara van Corler