Klacht: Bezorger wil pakket niet persoonlijk overhandigen op 1e etage!

op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag omstreeks 13:25 uur kwam er een dikke vrouwelijke bezorger beneden onze portiekwoning aan bellen of pakketje opgehaald kon worden van beneden, ik duidelijk aangeven dat ik niet goed te been ben en een knieoperatie heb ondergaan en vriendelijk verzocht of mevrouw naar boven kon, wat elke bezorger ook doet, nou deze helemaal niet! Ik moest zelf met moeite naar beneden om pakketje op te halen! Bovendien had de dikke vrouwelijke bezorger ook nog eens een grote mond en gaf aan ik ben zojuist ingewerkt door mijn collega \”baas\” en die geeft gewoon aan als het een portiekwoning betreft moeten ze maar naar beneden komen. Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Bezorger moet gewoon naar boven en pakketje persoonlijk overhandigen als het niet door de brievenbus past!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ALY1963

7 maanden geleden - Vanmiddag weer hetzelfde gezeik met dezelfde vrouwelijke bezorgster tevens ook nog eens een grote mond! Meerdere keren heb ik een klacht ingediend over de werkwijze van deze vervelende en nogal arrogante bezorgster.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Ali,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt en dat de bezorgster uw pakket niet boven bij uw voordeur wilde bezorgen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Alleen wanneer er in een flat of galerijwoning géén lift is (maar wel een intercom) mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Als u dit om wat voor reden dan ook niet wilt of kunt, zal de bezorger het pakket alsnog aan de deur moeten aanbieden. Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij heeft actie ondernomen door de betreffende bezorgster aan te spreken. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres hierdoor weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ALY1963