Klacht: Bezorger wil niet naar boven

Jades op 02 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger belt aan en vraagt of ik naar beneden wil komen. Ik zeg een momentje, ik ben nu aan het koken dus moet even het vuur uitzetten. Vervolgens geeft hij aan dat hij morgen wel terugkomt. Ik dus als een speer naar beneden sprinten.. Wat een ongeduld terwijl HIJ buiten het bezorgvenster levert en niet eens aan de voordeur. Slechte service van DHL.

Bezorger moest aan de voordeur leveren binnen het aangegeven tijdsvenster.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2020 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Ik zie op uw adres een pakket terug van HM die gisteren is afgeleverd. Ik ga er vanuit dat het hierom gaat, zo niet laat het aan ons weten. Begrijpelijk dat het niet handig is en al zeker wanneer u de bezorger niet had verwacht. Gezien de strak geplande route van de bezorger kan ik echter ook begrijpelijk dat deze geen tijd had om te wachten. Wel hoort deze gewoon naar boven te komen. Dus mag u ook gerust aangeven. Wanneer de bezorger daadwerkelijk weigert om naar boven te komen nadat u dat heeft aangegeven, wil ik u vragen om hier bij ons melding van te doen. Wij zullen de bezorger in kwestie hier dan op aanspreken namelijk.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jades