Klacht: Bezorger weigert pakket naar het appartement te brengen en meld mij als niet thuis

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdagavond werd er aangebeld via de intercom door de DHL bezorger of ik mijn pakket beneden wou ophalen. Dit is niet de eerste keer dat deze bezorger dat doet en ik weigerde het deze keer. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik niet thuis zou zijn geweest. De dag daarop is er uberhaupt niet aangebeld en kreeg ik wederom een mail dat ik niet thuis was.

Dit betreft een apartementencomplex en ik weet van de appgroep dat dit regelmatig voorkomt met deze bezorger(dwz, degene die doordeweeks overdag bezorgt). Het lijkt er zelfs op dat hij ma tm do niet bezorgt en vrijdag alles in 1 keer doet waarbij hij dus verwacht dat mensen naar beneden komen! Dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit probleem heb.

Ik wil graag dat deze bezorger aangesproken wordt op zijn gedrag en zijn werk goed gaat doen. Als dit niet mogelijk is dan spreekt het voor zich lijkt mij.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u hierdoor dit pakket niet heeft kunnen ontvangen.
Ik zie dat u op 11-5 j.l. hier telefonisch al een klacht over heeft ingediend, deze klacht staat geregistreerd onder casenummer: 09366750.

Deze klacht is dus al intern opgepakt, mocht het nu onverhoopt zo zijn dat deze of een soortgelijke situatie zich nog een keer voordoet, meldt dit dan vooral bij ons. Vermeldt hierbij dan ook vooral het voorgaande casenummer. Dan kan er een verder dossier worden opgebouwd.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 13 mei 2020 om 12:53 geantwoord

Daar hoor ik nooit iets van.

Alle klachten die gemeld zijn door rikbottel