Klacht: Bezorger weigerd mij pakkete

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. De afzender van uw pakket (waar u de zending heeft besteld) heeft een verzoek ingediend de zending te annuleren. Aan dit verzoek dienen wij gehoord te geven. Wij hebben uw zending om die reden retour afzender moeten sturen.

Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket. Zij kunnen u adviseren wat de reden is dat ze uw zendingen hebben geannuleerd.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 03 augustus 2017 om 15:11 geantwoord

Wehkamp opgebeld weet van niets af

Alle klachten die gemeld zijn door Monica2017