Klacht: Bezorger wederom te laat…

op 12 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister bij Bol.com bestel, vandaag in huis Bol heeft een Ideale bezorgservice echter Post.nl verkloot het keer op keer. Bezorgtijd; post.nl

13.30u – 16.00u

Het is inmiddels 17:24u en nog niets….dit kan toch niet man… Vorige keer laarzen betaald incl 6,95 aan post.nl en nooit iets ontvangen. Post.nl pak je verantwoordelijkheid en onderneem eens eenmaal aktie.

De huidige bezorger spreekt, zoals al eerder vermeld, niet of nauwelijks Nederlands laat staan dat hij straatnamen kan lezen?! Hij functioneert niet. Pakketten vertraagd, pakketen zoek. Jullie hadden toegezegd deze man een halt toe te roepen echter de bezorger kloot nog altijd rond.

De betaalde laarzen zijn nimmer gevonden waar ik grif voor heb betaald, daaag geld. Dit pakket van Bol is uuuuuren te laat. Ik zou me doodschamen als pakketservice.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de pakket bezorger ontslagen wordt PLUS de door mijn grof betaalde laarzen terug geeft. Wanneer Post.nl doet wat men beloofd; laarzen opzoeken en pakketten op tijd bezorgd. Ipv bezorgTIJD : 13.30u 16.00u en nu nog niets te hebben ontvangen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2018 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verkerk,

Ik begrijp dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Op het internet wordt een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. Wij registreren dan ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij alsmaar de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Ik snap dat u de gang van zaken als vervelend ervaart, ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Claire-27