Mijn Klacht:
Ik bestel zo rond de twee maanden iets van Asos, helaas wordt dit door DHL bezorgd.
De bezorger van DHL snapt niet hoe mijn deurbel werkt en geeft telkens te melden dat ik niet thuisben. Ik ben vandaag speciaal thuisgebleven om het pakket te ontvangen en heb wederom geen deurbel gehoord. Een vorige keer vertelde de bezorger dat de deurbel defect was, maar als de pizzabezorgers WEL kunnen aanbellen doet meneer toch iets niet goed!
Ook andere pakketdiensten kunnen de ongelovelijke complexiteit van EEN VOORDEURBEL oplossen, dus ik snap niet wat het probleem is.
Gewenste Oplossing:
Ik wil heel erg graag dat de bezorger een keertje zijn best doet en niet gelijk opgeeft, de deurbel is niet, ik herhaal NIET defect.
Mijn DHL pakketten worden telkens pas na 3 bezorgingen geleverd en dan alleeen omdat ik voor de deur de bezorger opwacht zodat ik eindelijk mijn bestelling krijg.
Dit hoort niet zo te zijn als mensen gewoon hun werk doen!
