Klacht: Bezorger wederom NIET komen opdagen

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestel zo rond de twee maanden iets van Asos, helaas wordt dit door DHL bezorgd.
De bezorger van DHL snapt niet hoe mijn deurbel werkt en geeft telkens te melden dat ik niet thuisben. Ik ben vandaag speciaal thuisgebleven om het pakket te ontvangen en heb wederom geen deurbel gehoord. Een vorige keer vertelde de bezorger dat de deurbel defect was, maar als de pizzabezorgers WEL kunnen aanbellen doet meneer toch iets niet goed!
Ook andere pakketdiensten kunnen de ongelovelijke complexiteit van EEN VOORDEURBEL oplossen, dus ik snap niet wat het probleem is.

Ik wil heel erg graag dat de bezorger een keertje zijn best doet en niet gelijk opgeeft, de deurbel is niet, ik herhaal NIET defect.

Mijn DHL pakketten worden telkens pas na 3 bezorgingen geleverd en dan alleeen omdat ik voor de deur de bezorger opwacht zodat ik eindelijk mijn bestelling krijg.

Dit hoort niet zo te zijn als mensen gewoon hun werk doen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Emendes

1 jaar geleden - Vanavond WEDEROM hetzelfde, dit maal heb ik met grote letters op de voordeur gezet "VOOR DE DHL BEZORGER: IK BEN THUIS, DE DEURBEL WERKT!" Ik ben vanaf 17:00u thuis en ik krijg via de website de melding: Geadresseerde was niet thuis om 17:59 Deze bezorger loopt gewoon de boel te belazeren! Ik eis een verklaring en een verontschuldiging van de bezorger!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Hallo Emendes, Bedankt voor het verzenden van uw klacht. Wat vervelend dat de bezorgers niet na een keer aanbieden uw pakje bezorgen en deze melding geven. Uiteraard wil ik dit voor u navragen bij het depot en kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen. Graag ontvang ik als voorbeeld een traceer- of zendingsnummer zodat ik dit kan terugkoppelen aan het juiste depot. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Manon.

Reactie van de melder van de klacht Emendes

1 jaar geleden - Beste, Het pakket zou vandaag wederom tussen 1800 en 2100 angeboden worden, ik heb mij gehaast en ben om 17:45 thuis en de bezorger is te vroeg langsgekomen!!!! NU HEB IK HET PAKKET WEDEROM GEMIST DOOR DE SCHULD VAN DEZE KUTBEZORGER EN HET PAKKET WORT RETOUR VERZONDEN!! DE volgende keer wacht ik die vent op en breek allebei z'n poten van z'n lijf! IK BEN KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADD!!!!!!

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Beste Emendes,

Wat vervelend dat het nu alweer mis is gegaan! Uiteraard begrijp ik dat dit zeer frustrerend is en dat u hier boos over bent. Ik zal uw klacht melden bij het depot, en dit zal zeker besproken gaan worden met de desbetreffende chauffeur. Mijn excuses voor al het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Emendes