Klacht: Bezorger wacht niet lang

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger van de pakketten bellen aan, en wachten veel te kort. Mensen kunnen net even op de 1e verdieping van hun huis zijn, of zelfs
wat slecht ter been.

Gewenste Oplossing:

Het zou prettig zijn, wanneer de bezorgers iets langer de tijd namen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorgers te kort wachten na het aanbellen. Ik kan me voorstellen dat u dit vervelend vindt. Graag geef ik u een toelichting. Kunt u aangeven hoe lang het ongeveer duurt om de deur te openen en hoe lang de bezorger volgens u ongeveer wacht? Als u mij de track&trace code stuurt van een recent bezorgd pakket waarbij de bezorger volgens u niet lang genoeg heeft gewacht, kan ik dit doorgeven aan de bezorgafdeling. Uiteraard blijft het altijd een inschatting en bijvoorbeeld dertig seconden wachten na te hebben aangebeld is al een redelijke tijd om de deur te moeten kunnen openen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht B.M. de Jong

2 maanden geleden - De pakketbezorger wachtte bepaald niet 30 seconden!! En er zijn genoeg ouderen mensen die van de bovenverdieping moeten komen. Daar mag ook wel rekening mee worden gehouden, lijkt me. Verder in het verleden nog veel meer meegemaakt met de "gewone" post. Mijn buurvrouw vond op de stoep in de straat een kletsnatte envelop (regen). Bleek daar te liggen en was aan mij geadresseerd. Verder is het ooit gebeurd dat mijn man een klein pakje moest ontvangen, dat net niet door de brievenbus kon. De postbezorger heeft het pakje door onze brievenbus proberen te proppen. Uiteindelijk afgegeven bij de overbuurvrouw. De inhoud bleek dus gebroken te zijn.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw de Jong, Het spijt me om dat te horen. Zoals aangegeven wil ik dit heel graag voor uw melden, maar dan heb ik wel de 3S-code nodig van een pakket dat deze medewerker heeft afgeleverd. Ik zie uw reactie met deze informatie graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw de Jong,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door B.M. de Jong