Klacht: bezorger wacht nauwelijks als hij aangebeld heeft!

op 20 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

regelmatig krijg ik pakketjes bezorgd via postNL; de laatste keer zag ik de bestelwagen stoppen, ik ging naar de voordeur en toen ik aan de deur was, was de bezorger al teruggestapt naar zijn bestelwagen en had het pakketje gewoon voor de deur neergezet! Hij heeft zeker niet aangebeld en zeker niet gewacht! Wat als het pakketje door onbekenden wordt meegenomen? Dan zal ik zeker klacht indienen dat ik mijn pakketje niet heb ontvangen!

Gewenste Oplossing:

als de bezorger minstens even wacht dat je de kans hebt om de deur te openen en het pakketje niet zomaar open en bloot achterlaat! Wie is verantwoordelijk (ook financieel) als het pakketje door derden wordt meegenomen want meestal is het pakketje reeds op voorhand betaald! Gaat PostNL de verzonden goederen opnieuw gratis voor mij bestellen dan? Vermits geen handtekening gevraagd wordt bij aflevering, weet men nooit zeker dat het pakketje in ontvangst is genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw van Achten, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat de bezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten. Graag reageer ik op uw bericht: Ten eerst mijn oprechte excuses hiervoor; de bezorger hier heeft geen procedure gevolgd. De zending hoort gewoon aan uw voordeur te worden aangeboden. Graag zet ik een melding voor u uit zodat dit besproken kan worden met de betreffende bezorger. Zou u ons hiervoor kunnen voorzien van de barcode van het betreffende pakket? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juni 2018 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Achten,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 20 juni 2018 om 14:31 geantwoord

maan uw bezorgers aan om langer aan de voordeur te wachten en vooral niet het pakje onbeheerd voor de deur neer te zetten! SCHANDE!!

Alle klachten die gemeld zijn door Filouke