Klacht: Bezorger vind adres niet en neemt verzending retour

op 13 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week heb ik iets besteld via internet. Dit zou bezorgd worden door DHL, ik heb hier gewoon de bezorgkosten voor betaald. Op de dag dat het pakketje bezorgd zou moeten worden kwam er niets, geen pakketje, geen briefje, geen mailtje, geen telefoontje.

De dag erna zag ik dat het pakketje retour was genomen door de bezorger omdat het bezorgadres niet juist zou zijn. Adres klopt wel degelijk.
Via Facebook contact opgenomen met DHL, maar die laten je gewoon stikken, kunnen niets voor je betekenen.

Ik heb het pakketje (het is een kenteken voor een aanhanger) voor morgen nodig!

Dat DHL het pakketje alsnog bezorgd, desnoods in een parcelshop hier in de buurt zodat ik het zelf kan ophalen.

Omdat DHL al de hele week de boot afhoud verwacht ik het pakketje vandaag nog op plaats van bestemming, desnoods met koerier!

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:15 geantwoord

Beste Arno,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Inmiddels hebben wij u gesproken via Social Media. Uw pakket is reeds teruggestuurd naar de afzender door de foutieve scan. Ik heb hierdoor helaas niet de mogelijkheid dit pakket naar u door te sturen, de afzender zal het pakket eerst opnieuw moeten opsturen.

Vriendelijke groet,

Sanne