Klacht: Bezorger vernielt brievenbus, slechte afhandeling

Marielle-4 op 16 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger heeft een te groot pakket door de brievenbus geduwd. Brievenbus ligt er helemaal uit. aangeboden vergoeding is maar een fractie van de kosten, terwijl wij bij de aankoop van een nieuwe brievenbus de kosten zo laag mogelijk hebben gehouden. Aangegeven dat ik niet akkoord ga met de aangeboden oplossing, maar nog geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Dekking van de kosten. Ik zou deze kosten niet hebben als de DHL bezorger het pakket niet met brute kracht door de brievenbus had geprobeerd te duwen. Het is belachelijk dat ik nu ook nog moet opdraaien voor de kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 november 2022 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Van Den Bergh,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Heel naar om te lezen dat door de bezorging van uw bestelde pakket, de brievenbus is vernield. Via onze live chat is een case terug te vinden met een gestuurde link , om de schade te kunnen melden.
Deze schade wordt ondergebracht bij een verzekeringsmaatschappij , die de kosten uitkeert. Het beste kunt u reageren op de laatste mail die is ontvangen om uw bezwaar te uiten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne middag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

Marielle-4

Heeft op 21 november 2022 om 11:02 geantwoord

Dit had ik al gedaan, maar tot op heden nog steeds weer geen reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle-4