Klacht: Bezorger te laat of komt niet opdagen

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb meerdere malen gehad dat de bezorger te laat is of niet komt opdagen. Of aangetekend pakket niet worden ondertekend.

Gisterenavond verwacht ik een pakket van postnl.
Ik kreeg 22:30 een mail dat de bezorger dat ik niet thuis was zonder een brief in de bus. Terwijl ik deze avond thuis was om de pakket in ontvangst te nemen. En dat ik de pakket de volgende dag kan ophalen.

Heb een klacht ingediend bij postnl. Dit is helaas de 3de keer dat ik een klacht indien over de bezorging.

Ik kreeg een mail terug dat is mij klacht niet in behandeling kan nemen omdat ze na 21:30 geen pakket meer mogen afleveren. 2 weken geleden hebben ze 21:47 een pakket afgeleverd.

Natuurlijk kan het voorkomen dat de bezorger te laat is door omstandigheden. Maar het is helaas de 5de keer dat er wat fout gaat bij deze bezorger.

Op dit moment heb ik geen vertrouwen meer in postnl. Bij elke klacht wordt er weer gezegd dat de bezorger hierop wordt aangesproken. En volgens gaat het weer fout.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger hierop wordt aangesproken en dit niet meer voorkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van 't Hof,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorging van uw pakketten al meerdere malen niet goed is gegaan. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak.

Wilt u mij de 3S-code sturen van het pakket dat u op 5 oktober verwachtte? Dan zorg ik dat de bezorger hier op wordt aangesproken.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Evert_