Klacht: Bezorger te laat, niet de eerste keer

op 20 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 9:00 en 13:00 een pakketje bij ons bezorgd worden, waarvoor ik de hele ochtend thuis ben gebleven. Het pakje is uiteindelijk bij de buren bezorgd omdat ik weg moest, maar het is erg frustrerend om het hele tijdvak thuis te moeten blijven voor een pakje dat toch niet op tijd komt. Overigens werd het pakje van mijn huisgenoot afgelopen week veel te vroeg bezorgd toen zij nog niet thuis was. Als jullie niet binnen de tijdvakken kunnen bezorgen die jullie aangeven, raad ik jullie aan dan ook niet te beweren dat te kunnen doen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer jullie pakjes op tijd bezorgd worden, zonder slappe excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 mei 2017 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uiteraard streven wij erna pakketten binnen het gepland tijdsvenster te leveren. Uw bezorger heeft helaas wat vertraging opgelopen. Wij betreuren het dat uw pakket later is afgeleverd.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare & Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Eva12345