Klacht: Bezorger te laat. Geen briefje in de brievenbus

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger geeft aan om ruim 1 uur later geweest te zijn. Geen briefje in de brievenbus. Gebeld met d il die gaven aan dat de bezorging morgen opnieuw plaats vind. Wij werk en ik ben niet van plan om weer zoals vandaag vrij te nemen. Gevraagd om het pakket bij de DHL servicepunt op te kunnen halen. Niet mogelijk!!! Wat een toestand zeg. Hier betalen we voor. Ik heb al eerder dit jaar probleem gehad met de bezorging. Pakket kwijt . Bezorger heeft het pakket geleverd maar niemand wist waar en ga maar zo door. Waardeloos vind ik dit. Hoop stress en mijn dag verpest. Bedankt voor.

Als de afspraak wordt nagekomen. Eerlijke bezorgers die doen waarvoor ze betaald worden.
De klant is koning!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:37 geantwoord

Heeft op 19 september 2018 om 19:12 geantwoord

Ik heb het bestelde artikel nogmaals besteld en in de winkel opgehaald. Het was namelijk een afvoer slang voor een wasmachine. Die was namelijk kapot. Ik ben net terug van de vakantie en heb een berg was. Mijn man heeft vandaag het aangeboden pakket geweigerd in ontvangst te nemen. Wij zijn erg teleurgesteld in DHL. Ik ga nooit meer iets bestellen bij een bedrijf die DHL als bezorgservices heeft. Toch wil ik jullie bedanken voor de moeite om een oplossing te vinden.

Mvg Karin

Alle klachten die gemeld zijn door Karinpavlistikova@hotmail.nl