Klacht: Bezorger te laat!

op 06 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een mail met waar ik het pakketje kan volgen en daar staat dat het tussen 14:00 en 18:00
Uur kan komen het is nu 19:30 uur en nog steeds
Niks gekregen.
Ik vind dit heel slecht daar blijf ik de hele middag voor thuis!

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon op tijd komen.
Dat moet toch niet moeilijk zijn toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het pakket niet op het aangegeven moment bij ue bezorgd is. Ik zie dat er bij de bezorging van het laatste pakket op uw adresgegevens sprake is geweest van een overmachtssituatie. Hierdoor is het de bezorger inderdaad niet meer gelukt om op tijd bij u te zijn. Als het goed is heeft u uw zending een dag later alsnog ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan ervaren heeft.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara klaassen