Klacht: Bezorger stapte niet uit en gaf aan dat ik niet thuis was

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket was al een uur te laat. Vervolgens zie ik de bus rijden voor mijn complex met de post nl bezorger er in. Hij blijgt stil staan, stapt NIET uit en rijd door. Vervolgens staat er op internet dat hij mij niet thuis asn heeft getroffen. Belachelijk!!!

Gewenste Oplossing:

1. Klantenservice had moeten bellen naar de bezorger om hem alsnog naar mij te sturen, maar zij vertelde mij doodleuk dat ik morgen opnieuw mijn pakketje krijg. Ik ga echter morgen op vakantie en had dit mee willen nemen. Nu heb ik niets.

2. Het zou erg netjes zijn als jullie een goedmakertje sturen, het liefst betaald van het salaris van deze belachelijk luie bezorger!

3. Spreek de bezorger streng aan op zijn gedrag en controleer zijn werkzaamheden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 18:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Teunisse,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger in de bus bleef zitten en het pakket niet bij u heeft aangeboden. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb een melding gemaakt bij de bezorgafdeling zodat dit voorval door de leidinggevende binnen twee werkdagen besproken wordt met de bezorger. Deze melding wordt intern afgehandeld en besproken, hierover krijgt u geen persoonlijk bericht meer, indien nodig zal de leidinggevende passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer zullen voordoen. Een goedmakertje voor de overlast kan ik u helaas niet toesturen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door KirstenT