Klacht: Bezorger smijt met paketten!

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is een aantal keren voorgekomen dat de bezorger in de wijk van Laren smijt met pakketten waar breekbare goederen in zitten. Erg vervelend om vervolgens deze goederen retour te sturen, wij zijn beter gewend van de diensten van DHL!

Gewenste Oplossing:

Op moment dat wij onze pakketten netjes en heel geleverd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van santen,

Bedankt voor uw bericht. Het is vanzelfsprekend dat de bezorgers met enige zorg met de pakketten omgaat. Ik ga er in ieder geval melding maken bij het depot. Hopelijk hoeft u in de toekomst dan ook geen pakketten meer retour te sturen. Dat scheelt ons allebei onnodig werk.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Twanpr.