Klacht: Bezorger slordig

op 05 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik heb bij een bedrijf een bestelling gedaan waarvan de bezorgtijd 3 a 6 werkdagen was. Dit pakket is vandaag aangekomen. Helaas was ik niet thuis aangezien ik niet wist wanneer het bezorgd zou worden. Ik vond bij aankomt een briefje dat DHL langs was geweest en omdat er niemand thuis was hebben zij het pakketje bezorgd in mijn straat op huisnummer ‘buuren’. Dat is letterlijk wat er op het briefje staat. Ik begrijp dus dat het pakket bij de buren ligt. Welke van de meer dan 7 buren….dat moest ik dus gaan uitzoeken. Maar goed, na een rondje buren heb ik mijn pakketje ontvangen.
Het is niet de eerste keer dat er zo slordig informatie wordt gegeven. Ik heb ook gehad dat er op het briefje stond dat ze de volgende dag in de ochtend zouden komen terwijl op de site stond dat ze in de middag zouden komen. Uiteindelijk zijn ze in de avond gekomen. Een pakket is zelfs een keer op een of andere mysterieuze manier verdwenen. Het zou zijn ‘afgeleverd’ bij buren en nog weet men niet waar die is (dit probleem is gelukkig onderling bij de webwinkel opgelost, maar helaas hebben zij verlies geleden). Dit zijn maar enkele voorbeelden. Tot nu heb ik met DHL dus geen goede ervaringen.

Gewenste Oplossing:

Dat men bij DHL (de bezorgers) een beetje gestructureerd/netter etc, te werk gaat. Ik bestel liever bij winkels waar men gebruik maakt van POSTNL, maar helaas is dat niet overal zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 mei 2017 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht, erg vervelend te vernemen dat u zo veel negatieve ervaringen heeft. Ik ga uw klacht direct doorsturen naar het depot, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is ook niet de manier natuurlijk dat u zelf op zoek moet naar uw pakket. Mijn excuses voor het ongemak dat ontstaan is en bedankt voor het nemen van de moeite om uw klacht bij ons kenbaar te maken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door narhu