Klacht: Bezorger ruim 1,5 uur te vroeg

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling zou tussen 14.00-16.00 bezorgd worden vandaag. Om 11.00 nog gecheckt of die tijd nog steeds aangegeven stond, en dat was het geval. Check ik om 13.30 nog een keer, omdat ik benieuwd was. Zie ik dat het pakket om 12.23 al was aangeboden, maar er was niemand thuis. Vind ik niet heel gek, aangezien ik ervan uitga dat het pakket tussen 14.00-16.00 bezorgd wordt!! Bijna thuis, zie ik het PostNL busje voorbijrijden, waarschijnlijk met mijn pakket er nog in. Maar ik zat nog in de bus, dus kon in geen mogelijkheid contact opnemen met de bezorger.
Ik vind het belachelijk dat de bezorger 1.5 uur te vroeg het pakket wil komen afleveren, terwijl vlak van te voren nog een ander tijdstip was aangegeven. Nu moet ik de eerstvolgende werkdag speciaal terug naar mn ouderlijk huis om dat pakket op te halen, terwijl ik het nu had kunnen hebben als de bezorger ‘op tijd’ was geweest. Het is een aangetekend pakket, dus bij de buren bezorgen was ook niet geen optie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bezorger vandaag nog een poging doet om het pakket af te leveren, aangezien in het aangegeven tijdsvak wel iemand thuis is om het aangetekende pakket te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 19:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw de Laat,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat de bezorger eerder is langsgekomen dan is aangegeven via ons tijdsvak. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht;

Ons tijdsvenster wordt gebaseerd op hoe de bezorger zijnhaar route heeft gereden de afgelopen weken. Wegens omstandigheden zoals een verandering in de route, of verkeer, kan het voorkomen dat de bezorger eerder langskomt dan verwacht. Mijn excuses hiervoor; mocht dit te vaak gebeuren zal het tijdsvak opnieuw berekend worden op de nieuwe route van de bezorger.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mldelaat