Klacht: Bezorger rijdt weg, terwijl ik thuis ben!

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De hele middag gewacht op mijn pakketje. Ik zie de bezorger aan komen rijden in zijn bus maar hij rijdt net iets te ver door. Ik had verwacht dat hij wel even zou omkeren, maar rijd ineens weg! Een paar tellen later krijg ik een bericht in de mail dat ik niet thuis was!! Hij is niet eens aan de deur geweest. Schandalig hoe daarmee om wordt gegaan, te lui om even om te draaien!

Gebeld naar postNL en ook hun doen er niks aan! Het is een kleine moeite om even naar de bezorger te bellen dat wij wel thuis zijn! De verjaardag van mijn kleindochter wordt morgen gevierd en ik heb mijn cadeau nu niet. Fijne service!

Als postNL even had gebeld naar de bezorger, is een kleine moeite! Of dat ik ergens bij een depot het pakketje nog had kunnen ophalen. Nu wordt het maandag pas bezorgd, maar dan is er niemand thuis! Dus dat schiet lekker op.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 11:46 geantwoord

Geachte heer Smeeing,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger niet bij u langs is geweest. Ik snap hoe vervelend dit voor u is.

Ik zie dat u inmiddels contact met ons heeft opgenomen, en dat uw klacht is geregistreerd. Zodoende zal uw klacht met de verantwoordelijke bezorger worden besproken. Hierover krijgt u geen terugkoppeling, maar u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door T.C.S.