Klacht: bezorger rijdt weg terwijl ik open deed

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de bel ging, ik was binnen een paar seconden bij de voordeur en de bezorger rijdt zo weg…..dit terwijl ik aan het wachten was op een pakketje van Ziggo. Grote schande want nu heb ik haperend internet en moet thuiswerken.

Ik verstuur niets meer via Postnl. Ik betaal liever meer aan DHL o.i.d.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat u hier flink van baalt. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat deze bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de Track Trace code van uw zending; - heeft de bezorger een briefje achter gelaten in uw brievenbusZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht W.J.

4 maanden geleden - Betreft pakketje met barcode: 3SZGOZ382983011, er lag geen briefje in de bus. Ik ben hiervoor 2 x naar Maastricht moeten rijden, bedankt hiervoor!

Heeft op 12 mei 2020 om 13:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 16:06 geantwoord

Standaard knip en plakwerk vwb de reactie. Akkoord ga ik ..maar versturen via postnl nooit meer.

Reactie van de melder van de klacht W.J.

4 maanden geleden - Zo zie je maar weer......je hoort niets meer van Postnl!

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.