Klacht: Bezorger rijdt te hard

op 08 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In Venlo rijdt uw bezorgauto op vrijdag 24 juni om 13.15 uur met kenteken 8 vxr 50 niet hard maar loeihard van de krefeldseweg over rotonde europlein naar de weselseweg.. Hij veroorzaakt in 250 meter bijna 3 ongelukken.. Vele auto’s moeten hard op de rem.. Hij rijdt zonder omkijken met hele hoge snelheid de rotonde over waar allemaal auto’s op rijden die voorrang hebben en die keihard remmen.. Hij gaat zo hard de rotonde over dat we met verschillende personen dachten dat hij de bocht nooit zou halen, zo schuin hing de auto.. Hopelijk pakken jullie deze bezorger hard aan, want als dit in een woonwijk gebeurt gaan er zeker ongelukken gebeuren.. Er is een verschil tussen hard en heel hard, maar zo hard heb ik een bestelbus nog nooit een rotonde zien naderen, oversteken en daarna nog harder wegrijden.. Niet prettig voor jullie imago en helemaal erg als er iemand bij een aanrijding betrokken raakt..

Spreek aub de bezorger aan op zijn roekeloze manier van rijden... Niemand wil betrokken raken bij een ongeluk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL