Klacht: Bezorger rijdt als een gek

op 04 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakketbezorger van dhl met kenteken 51-bp-tn rijdt als een gek bij ons door de buurt. Parkeer zijn auto overal behalve op de plek waar het hoort. Wij wonen in een wijk waar veel kinderen wonen en op straat spelen het is wachten totdat het een keer fout gaat.

Wanneer deze bezorger fatsoenlijk door de buurt rijdt. De maximale snelheid is 30 en zelfs dit vind ik nog te hard. Het gaat hier om de veiligheid van onze kinderen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag meneer Janssen, Dank u wel voor het bericht. Erg fijn dat u hierover contact met ons opneemt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze chauffeur op deze manier te werk gaat. Ik zal er zeker voor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat deze besproken kan worden met de chauffeur. Hiervoor zou ik heel graag wat aanvullende informatie ontvangen van u. Zou u misschien kunnen aangeven op welke dag dit is gebeurd en hoe laat het was? Dan kunnen wij hier gericht onderzoek naar doen. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Groet, Shannon van DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 04 mei 2017 om 18:52 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door maarten820