Klacht: bezorger rijd veel te hard door straat en grote mond

op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorgen reed tot 2 x toe vanavond veel te hard door de straat 15KM zone snelheid minimaal 30km, aangesproken maar gaf aan “moet toch mijn werk doen” Moest einde van de straat keren, ook daar werd hij aangesproken door buurt bewoner. Kenteken VR-717-S tijd 18:25 uur. Straat Tulpenburg Assendelft.

Normaal rijden en reageren als men aangesproken wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2018 om 14:51 geantwoord

Geachte heer Borst,

Uit u klacht begrijp ik dat de bezorger niet het gewenste gedrag heeft vertoond. Een bezorger hoort zich uiteraard aan de verkeersregels te houden met oog op veiligheid voorop. Mijn excuses hiervoor. Ik heb aan de hand van uw gegevens dan ook een melding gemaakt, welke wordt besproken met de bezorger in kwestie. Ik vertrouw erop dat u in de toekomst verbetering gaat zien hierin en dat de veiligheid in deze situatie verbetert. Nogmaals mijn excuses. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt9999