Klacht: Bezorger rijd door voor mijn huis

Xkimm_xx op 01 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst. En het zou zaterdag 27 juni binnenkomen.
Uiteindelijk is dat hem niet geworden en zou hij maandag 29 juni binnen komen. Dat is ook niet gelukt.
Dus de volgende dag zou hij komen tussen half 11 en half 1.
Ik zit in de woonkamer, zie het dhl busje langs rijden en voor dat ik kan opstaan en de deur open doe is het busje al om de hoek weg gescheurd.
Dus ik open de track en tracé, met vervolgens de mededeling dat het adres niet klopt!

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger gewoon mijn pakketje had gebracht ipv door gereden.
Dat het pakketje vertraging heeft vind ik niet eens zo heel erg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2020 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u over deze zending ook telefonisch al contact opgenomen heeft. Aan de hand van dat contact is een klacht voor u doorgezet, en we gaan ons best doen om herhaling te voorkomen.

Deze zending gaat u helaas niet meer ontvangen. Als deze scan afgegeven is betekent dat automatisch een retour. Ik moet u dan ook aanraden om daar verder contact over op te nemen met uw verzender. Die kan u hopelijk van een oplossing voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Xkimm_xx