Klacht: Bezorger onterecht gefrustreerd??

op 05 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leuk om thuis te komen en te zien dat de bezorger geïrriteerd is. Manier waarop hij het briefje heeft ingevuld geeft een beetje een nare bijsmaak. Sorry wij werken ook en kunnen niet altijd thuis zijn.
En dan beweerd deze persoon ook nog al eerder te zijn geweest? Aangezien hij met koeienletters “WEER” neerschrijft. Ik heb gisteren niks gezien hoor, was de hele dag thuis en ook geen briefje ontvangen.
Als je zon hekel hebt aan je werk is het misschien tijd om wat anders te gaan doen

Gewenste Oplossing:

Vul die briefjes aub gewoon neutraal in en beweer niet dat je alweeeeer bent langs geweest want dat is een leugen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanfeenstra