Klacht: Bezorger niet op komen dagen

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een waardeloos bedrijf ! De bezorger geeft aan geweest te zijn en dat ik niet thuis was. Dit is echter volkomen lariekoek. De bezorger is nooit geweest ! Ik ben er speciaal voor gaan zitten omdat het een verjaardagscadeau was wat ik vandaag ( 26-05-2020) had moeten geven. Dit is een asociale manier van werken. Als je je werk niet aan kan dan moet je ander werk gaan zoeken. Dit accepteer ik niet en ik laat het hier ook niet bij zitten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als diezelfde leugenaar in persoon het pakket komt langsbrengen en zijn oprechte excuses aanbied. En dat allemaal nog vandaag. Lukt hem dat niet dan wil ik voor elke dag dat ie niet op komt dagen gecompenseerd worden. Ik ben er niet van gediend voorgelogen te worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat er een foutieve melding is gemaakt door onze chauffeur. Ik ga ervan uit dat het een misverstand is en dat de chauffeur het pakket vandaag alsnog komt bezorgen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 mei 2020 om 11:36 geantwoord

De aangeboden oplossing is niet naar tevredenheid! Ik heb gekozen voor een thuisbezorging, maar na herhaaldelijk contact met de dhl klantenservice is de oplossing er nog steeds niet ! Het pakket gaat naar een servicepunt wat gesloten is waneer ik klaar ben met werken. Ik wil het pakket alsnog bezorgd krijgen VANDAAG op mijn werkadres, wat mij niet al te moeilijk lijkt te organiseren. Maar DHL geeft aan dat het niet mogelijk is wat mij nogal erg frustreert. Slechte service ! Ik snap niet dat de aanbieders voor zo een slecht vervoerdersbedrijf kiezen. Dit kost de webshops alleen maar hun naam.

Alle klachten die gemeld zijn door MAHAL