Klacht: Bezorger niet langs geweest daardoor pakket te laat ontvangen

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 december een foto bestelling gedaan zodat ik het nog vóór de Kerst zou hebben omdat het een Kerstcadeau was. Op 22 december heeft de fotograaf mijn pakket aangeboden bij DHL. Intussen waren wij aan het wachten en wachten. Pas op 27 december s’avonds om 19.00 uur staat de bezorger voor de deur, en heel vreemd in de brievenbus steken opeens ook twee “vandaag troffen wij niemand thuis”. van de datum 23 en 24 december. Hoe toevallig. Kortom ik denk toch sterk dat de bezorger een paar extra vrije dagen wou hebben. Maar mijn cadeau viel dus mooi in het water, Omdat ik geen cadeau had heb ik nog een ander cadeau moeten kopen twv. € 30,00 en daar baal ik behoorlijk van. De verzender van het pakket doet veel zaken met DHL maar ik breng hem wel van mijn klacht op de hoogte.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mijn € 30,00 vergoedden. en uitzoeken welke bezorger hier schuld aan heeft en een goed gesprek met hem voeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat u op de dag van levering twee niet thuis kaartje hebt ontvangen. Uw zending is door diverse bezorgers aangeboden. Durf hierdoor dan ook niet te zeggen wat er fout is gegaan. Op 27 december is uw zending bij u geleverd.

Excuses dat u langer op uw zending heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 28 december 2017 om 15:12 geantwoord

Dit is geen oplossing. Die is gewoon een ach joh zeur niet bericht. Ik wil gecompenseerd worden. Ik heb kosten gemaaktt door de fout bij DHL

Alle klachten die gemeld zijn door JohnKik