Klacht: Bezorger niet komen opdagen/gelul van service tel.

op 17 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou worden bezorgd vandaag tussen 14:00 en 18:00 bezorger is niet geweest. Telefoontje gepleegd naar servicelijn van dhl werd mij verteld zending heeft vertraging bezorger is onderweg met nog 15 pakketjes te gaan. Reken 2 tot 5 min per pakket het is nu 21:00 en geen pakket (die dus ook niet meer gaat komen) dankjewel DHL!

Ik ben niet meer tevreden te krijgen die 5 euro pakketkosten interesseert me geen zak Al die postbedrijven liegen er maar op los i.p.v zeggen waar het op staat, als ik naar m,n pakket kan schudden zeg dat dan gewoon, en dat het morgen nageleverd word. Nu heeft mijn vriendin vanaf 14:00 thuis gezeten met de kinderen voor jan l.. Ik heb dus voor saus gebeld met een helpdesktrut die dacht het is bijna 19:00 ; en een bullsh. verhaaltje ophoud en zegt Uw pakket komt zo. En in haar achterhoofd denkt Ik ben toch zo thuis, vervolgens probeer ik een andere optie de webhulpdesk die reageert binnen enkele uren ! Laat me niet lachen als ik om 20:45 een berichtje waag hoor ik alsnog wat de volgende dag !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:08 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens een overmachtsituatie. Een overmachtsituatie is van te voren niet te voorspellen. Uiteraard betreuren wij het dat u voor niets op uw zending heeft moeten wachten.

Excuses voor het gemak dat u heeft ervaren.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ownar