Klacht: bezorger niet komen opdagen zonder bericht

bezorger zou op 16-03-2017 tussen 18:00-21:00 uur langskomen. Toen ik thuis op internet keek was hij al langsgeweest terwijl ik vanaf half 6 al thuis. Ik heb bewust een avonddienst vrijgenomen zodat ik het pakketje kon ontvangen en daarom heb ik die afspraak gemaakt.

Bezorger heeft geen bericht achter gelaten en niets laten horen. Wat is dit voor service neem je een halve dag vrij voor niets.

Kosten wil ik gecrediteerd hebben en bezorger moet aangesproken worden. Dit is absoluut niet professioneel en amateuristisch .

Als klanten afspraak maken binnen een tijdsbestek moet de koerier gewoon komen opdagen dit kost mij gewoon geld en tijd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 17 maart 2017 om 16:23 geantwoord

Beste Zakaria,

Helaas is de levering mis gegaan. Door een systeemfout heb jij ten onrechte te horen gekregen dat je een afspraak had tussen 18:00 en 21:00 uur terwijl deze is ons system tussen 15:00 en 18:00 uur stond. De koerier was om 17:36 bij u maar trof daar niemand aan. Omdat wij vanuit ziggo geen telefoonnummers van klanten krijgen konden wij helaas geen contact met u opnemen. De koerier geeft aan dat hij wel een niet thuis briefje in de brievenbus heeft gedaan.
Ik zie dat er ondertussen een nieuwe afleverafspraak gemaakt is voor de 18e tussen 13:15 en 17:30. Mocht je deze willen aanpassen dan kun je bellen naar 0900-7386873.

Excuses voor het onnodig wachten.

Online Pakket Dienst

Bericht van Online Pakket Dienst

8 maanden geleden - Goedemorgen, Ik zie hier dat de koerier enorme vertraging had opgelopen hij was uiteindelijk om 20.55 bij u. Daarom hebben wij hem gezegd u te bellen op 06*****166. Dit heeft hij meerdere malen geprobeerd maar kreeg helaas niemand te pakken. Omdat dit de 2e afleverpoging was is uw packet momenteel geannuleerd en dient u een nieuwe bestelling te doen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, OPD

Reactie van de melder van de klacht Zakaria Ait El Hadj

8 maanden geleden - Bellen doe je op het moment dat je het niet op tijd redt en niet wanneer je 3,5 uur later komt aankakken. Hoe kan je in godsnaam 3,5 uur later aankomen we wonen in nederland van noord naar zuid is 2,5 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door Zakaria Ait El Hadj