Klacht: Bezorger niet komen opdagen al 2 dagen

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger van DHL komt zijn afspraak niet na. Gisteren thuis gebleven voor niks en hij presteert het ook nog te zeggen dat wij niet thuis waren. Vandaag het zelfde liedje niet bezorgt op aangeschreven tijdstip. Nu moet ik het zelf morgen ophalen bij een ophaaladres is toch te gek voor worden 2x 1 euro kwijt om te bellen geen pakket en dan nog zelf ophalen morgen terwijl de bezorg kosten aardig wat kosten
DHL doe er wat aan is namelijk niet de eerste keer dat dit ons overkomt met u bedrijf schande vind ik het. Leny groos

Als alles eens op tijd word bezorgt en zonder leugens. Dat je niet thuis bent hoe durft hij

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 13:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bijzonder knap inderdaad dat de bezorger een ‘niet thuis’ melding geeft terwijl u thuis de hele dag op uw pakket gewacht heeft. Ik heb voor u een melding gemaakt bij het depot waar deze chauffeur voor rijdt. Echter is er hoogstwaarschijnlijk iets voorgevallen waardoor onze chauffeur deze rit niet af heeft kunnen maken en heeft uw pakket een foutieve scan gekregen. Op de eerste afleverpoging is de rit namelijk abrupt beëindigd en daardoor zijn een behoorlijk aantal pakketten niet op tijd bezorgd. Gelukkig heeft u dit zelf op weten te lossen door het afleveradres van het pakket te wijzigen naar een parcelshop bij u in de buurt.

Ik bedank u voor het melden hiervan!

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door romybonita