Klacht: Bezorger niet komen opdagen.

Piengroningen op 23 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag tussen 12 en 2 zou de pakketbezorger langskomen. Ik had zelf de optie voor zaterdag gekozen omdat ik dan zeker wist dat ik thuis zou zijn.

Ik heb gedurende deze 2 uur bij het raam gezeten en opeenbegeven moment kreeg ik de melding dat ik niet thuis was.
Ik weet zeker dat ze geeneens langs zijn geweest want ik heb ze niet gezien en ook geen bel oid gehoord.
Ik heb hierna contact opgenomen met de klantenservice van DHL zelf, en deze geven behalve aan dat het pakketje opnieuw op maandag wordt bezorgd geen oplossing aan.
Hele slechte service.

Als mijn pakketje naar een DHL punt wordt gebracht vandaag zodat ik deze vandaag nog kan ophalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 december 2019 om 11:46 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger zaterdag de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Volgens mijn gegevens is de bezorging van uw pakket nu ingepland voor vandaag. Heeft u hier nog vragen over? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Piengroningen