Klacht: Bezorger niet komen opdagen

op 05 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn volgende paketten met traceercodes zijn niet bezorgd op afgesproken bezorgmoment: 3SMTS0000173317 : (DHL PARCEL), 3SMTS0000173316 : (DHL PARCEL).

Ik heb een halve dag vrij genomen om mijn bestelling te ontvangen omdat het dringend was.

Ik eis een schadevergoeding en excus want dit is belachelijk

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding en excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 mei 2017 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mehmet,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik vind het erg vervelend dat de chauffeur gisteren te laat was, maar volgens mijn gegevens is uw pakket later alsnog bij u bezorgd. Mijn excuses voor de vertraging, het is wel zo dat wij geen garantie geven op de tijdsblokken, door drukte kan een kleine vertraging natuurlijk altijd voorkomen, hierdoor is het niet mogelijk hier een schadevergoeding in toe te kennen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mehmetali40