Klacht: Bezorger niet geweest maar kreeg bericht van wel

[email protected] op 27 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De gehele middag vrijgekomen en zitten wachten op pakket. Kreeg vanmorgen een mail dat het pakket tussen 15.11 en 17.11 afgeleverd zou worden. Om 17.20 weer een email dat bezorger om 17.20u niemand aantrof. Dit is onmogelijk. voordeur zit naast woonkamer. De bezorger is gewoonweg niet geweest. Contact maken is niet mogelijk, kan nergens klacht indienen en heb ruim 40 minuten zitten wachten op live-chat nadat ik een bericht in de chat kreeg dat ik doorgezet zou worden naar een medewerker. Niet dus
Het geen contact kunnen krijgen stoort me mateloos

vanavond of morgenochtend nog ergens ophalen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2019 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

U geeft aan dat uw pakket niet geleverd is terwijl u op dat moment wel thuis was. Ook geeft u aan dat u geen contact kon krijgen met onze klantenservice.

Mijn excuses dat uw pakket niet is gekomen terwijl u er wel op zat te wachten! Onze klantenservice was op 24 December vanaf 18:00 gesloten in verband met de feestdagen.

Uw pakket is zojuist geleverd bij het servicepunt waar hij de komende vijf werkdagen klaar ligt om opgehaald te worden.

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]